Darmowa dostawa od 199zł! 

        

Sklep stacjonarny – Stacja Metra Centrum, lokal 2001A (cafeNET)

  1. Regulamin Newslettera w sklepie Filhub.pl

    § 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki świadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego Filhub.pl („Sklep”) – usługi tzw. newslettera.

    2. Newsletter to regularnie rozsyłana publikacja elektroniczna, zazwyczaj w formie e-maila, która zawiera aktualne informacje, wiadomości, artykuły, promocje lub inne treści związane z daną organizacją, firmą, branżą lub tematem. Celem newslettera jest informowanie subskrybentów o najnowszych wydarzeniach, trendach, produktach, usługach oraz utrzymywanie stałego kontaktu z odbiorcami jeżeli wyraziły stosowną zgodę marketingową „Subskrybent”).

    3. Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi zasady świadczenia usługi elektronicznej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Newsletter jest dodatkową i pomocniczą usługą w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, którą jest sprzedaż Towarów i Usług. Usługa Newslettera jest bezpłatna.

    4. Regulamin Newslettera jest dodatkiem do Regulaminu Sklepu. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie Newslettera, obowiązują zasady określone w Regulaminie Sklepu.

    5. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w przypadku Sklepu

    § 2 WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNOŚCI USŁUGI NEWSLETTERA

    1. W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:

    2. komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór wiadomości e-mail,

    3. aktywnego adresu e-mail,

    4. dostępu do sieci Internet.

    5. Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości e-mail zawierające m.in.:

      1. informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,

      2. kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów Newslettera,

      3. inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.

    6. Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje Sprzedawca.  

    § 3 UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUGI NEWSLETTERA, ODSTĄPIENIE OD UMOWY, REZYGNACJA Z NEWSLETTERA

    1. Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:

      1. gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,

      2. podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).

    2. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W tym celu należy:

      1. kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lub

      2. skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.

    3. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.

    4. Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.

    5. W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w ramach Newslettera przez dłużej niż 2 lata Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem) może zaprzestać świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.

    § 4 REKLAMACJE

    1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.

    2. Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w § 10 pkt. 4 Regulaminu Sklepu.

    3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w § 11 Regulaminu Sklepu.

    § 5 DANE OSOBOWE

    1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.

    § 6 ZMIANY REGULAMINU NEWSLETTERA

    1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie.