Regulamin Newslettera w sklepie Filhub.pl
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki świadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego Filhub.pl („Sklep”) – usługi tzw. newslettera.
Newsletter to regularnie rozsyłana publikacja elektroniczna, zazwyczaj w formie e-maila, która zawiera aktualne informacje, wiadomości, artykuły, promocje lub inne treści związane z daną organizacją, firmą, branżą lub tematem. Celem newslettera jest informowanie subskrybentów o najnowszych wydarzeniach, trendach, produktach, usługach oraz utrzymywanie stałego kontaktu z odbiorcami jeżeli wyraziły stosowną zgodę marketingową „Subskrybent”).
Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi zasady świadczenia usługi elektronicznej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Newsletter jest dodatkową i pomocniczą usługą w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, którą jest sprzedaż Towarów i Usług. Usługa Newslettera jest bezpłatna.
Regulamin Newslettera jest dodatkiem do Regulaminu Sklepu. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie Newslettera, obowiązują zasady określone w Regulaminie Sklepu.
Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w przypadku Sklepu
§ 2 WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNOŚCI USŁUGI NEWSLETTERA
W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór wiadomości e-mail,
aktywnego adresu e-mail,
dostępu do sieci Internet.
Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości e-mail zawierające m.in.:
informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów Newslettera,
inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.
Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje Sprzedawca.
§ 3 UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUGI NEWSLETTERA, ODSTĄPIENIE OD UMOWY, REZYGNACJA Z NEWSLETTERA
Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,
podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).
Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W tym celu należy:
kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lub
skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.
Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.
W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w ramach Newslettera przez dłużej niż 2 lata Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem) może zaprzestać świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.
§ 4 REKLAMACJE
Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w § 10 pkt. 4 Regulaminu Sklepu.
W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w § 11 Regulaminu Sklepu.
§ 5 DANE OSOBOWE
Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.
§ 6 ZMIANY REGULAMINU NEWSLETTERA
Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie.